CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 16 July 2011

Antara Aku, Dia dan Liverpool

Amacam tajuk syahdu tak? Keluar ayaq mata tau nak pikiaq. Hehehe..ini kisah en somi dengan team bola kesayangannye. Kalo tanya dia sayang aku lagi ke liverpool, dia mest cakap liverpool kot.. wakakaka...tak pernah plak try tanya. Tapi kalo dia jawab liverpool, aku suruh dia makan bola je la hari-hari. hahaha jahat tak?

Sebenarnya, aku create entri ni adalah disebabkan semalam team Liverpool telah datang ke Malaysia untuk pertama kalinya setelah bebas dari Calrsberg.

Dulu

Sekarang

Dan dek kerana itulah Malaysia telah kalah ditangan Liverpool 3-6. Under prediction. Aku ingatkan Malaysia kalah 1-3 tapi semalam macam best gak la tengok. Tetiba plak aku terlayan bola gara-gara minat en somi. Tapi pelik kan nape yang dia tak pegi tengok kat stadium ek. Jawapannya ialah tengok kt rumah lagi best. Sebab en somi tak suka meredah jammed dan dia habaq stadium hingaq tak boleh fokus. Apa-apala en somi oi. Nampak sangat taknak tinggalkan isteri kan...Itu aku perasan!! Jangan terpedaya!!

Tapi nak dijadikan cerita en somi sangat fanatik dengan Liverpool sebab sanggup bersengkang mata tengok EPL. Sanggup bangun kul 2/3 pagi. Kalo bangun solat tahajud ke elok la jugak ni nak tengok bola. Dah tu kalo ada match jangan harap aku dapat tengok cite kegemaran aku. Remote control kat tangan dia je la. Walaupun Astro da naikkan kadar harga untuk sport, sport channel still ada dalam bil astro aku. Pastu kalo da tengok bola faham-faham jela memang da tak hirau benda lain da la. Anak makan vicks ke sume da tak heran la. Yang penting dapat tengok team dia main. Agaknye kalo isteri dia ni naked kat depan TV pun suruh tepi kot sebab nak tengok bola...ahahaha... tapi sumpah aku tak pernah buat lagi la. Makan hati la aku kalo dia buat aku macam tu. 7 hari 7 malam aku tak bercakap kot. hehehe...

Itulah kisah en somi dengan favourite teamnya. Takpela kan as a wife, aku support je minat dia. Belikan dia baju Liverpool, sticker Liverpool. Kalo boleh aku nak bawak kan Steven Gerard dinner kat umah aku. Kalo boleh la. 

Steven Gerrard

Ni sementara EPL tak start lagi dia ada jela menemani aku tido setiap malam. Sok kalo EPL da start aku kena tido dengan en fayish jela. Sekian.

No comments:

Post a Comment