CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 22 July 2011

Adakah mereka sudah bersedia?

Look!!

Sudah agak lama en somi tak pegang baby...Ternyata tak kekok pun..

"saya nak baby, ibu!"....

"saya nak hug baby..."

Rasa sangat syahdu tgk pic ni. Nampaknya aku dan mereka telah bersedia untuk menambah our family members. Dan aku especially sangat menginginkan baby girl plak. hehehe.. Boleh dapat ke tak ek? Baby di atas adalah anak menakan en somi. Comel kan dia macam Japanese. Putih dengan mata sepet. Tapi baby aku nanti tak mungkin seperti itu kot. Hahaha... 

Nur Khadeeja Qaisara

Comel kan?
Sekarang bila tengok baby aku rasa sangat excited. Semoga Allah memberi aku kesihatan luar dan dalam sebagai persediaan sebelum mengandung. Dan semoga Dia memperkenan doa aku untuk mengandung kali kedua. Dan kalau boleh baby girl pulak. Amin. 


* Anak menakan = anak sedara

No comments:

Post a Comment