CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 30 June 2011

Cik Meera Al-Yahya

Hari ni last day Cik Meera Al-Yahya kat Bahagian Perolehan. Ingat tak membe aku yang introduce aku pasal blog. Dan antara kawan aku yang kepala giler gak kat team perolehan. Even kitorang bukan dalam unit yang sama tapi kitorg layan giler kitorang sesama. Maybe akan rasa kehilangan gak bila sorang dari geng da takde. We ols kat ofis pun agak sedikit terkejut sebenarnya dengan desicion cik meera untuk resign dari perkhidmatan kerajaan. Tapi maybe dia ada own reason nape dia decide nak resign. Apapun aku akan doakan semoga dia berjaya dalam apa yang dia hajatkan. Dia je yang tau apa yang dia nak. As friend kita sokong je la desicion dia. Mungkin ada hikmahnya kan. Mana la tau jodoh dia ada di luar sana kan. Kat jabatan kerajaan ni lelaki da agak pupus so agak susah jugak nak cari jodoh. Eh apa plak aku melalut ni. Tapi betul jugak kan. Sambil menyelam sambil minum air. Sambil bisnes sambil cari jodoh. hahaha... And aku jugak doakan cik meera cepat bertemu jodoh. Semoga dia dapat lelaki yang dia idam-idamkan like Seth Tan maybe. hehehe. Apa-apa pun jangan lupa kitorang kat Perolehan. We will miss u mouch!! Akan rindu dengan "arrrrrrrrrrrrrrrrr" ko tu. Kalo free boleh kita lepaking sesama. Karok (ko tak dengar lagi suara aku yang merdu kan??) Nanti kita tengok movie Ombak Rindu sesama ek dengan Cik Hanis, Mrs Zannisya, Pn Kamariah sume. 

:: Unit yang memang sempoi ::

:: Kitorang memang kaki posing ::

:: Ni la Cik Meera kita ::

p/s :

  1. Jangan lupa jemput aku bila nak makan nasi minyak nanti !!
  2. Jaga acct investment aku elok-elok !!
  3. Jangan lupa kat aku bila da kaya nanti !!
  4. Kalau nak g berjimba-jimba jangan lupa ajak aku !!
  5. Ko jangan terharu plak aku create 1 entri pasal ko !! huhuhu
  6. All the best dlm kerjaya n masa depan (jodoh la tu) !!

   

1 comment:

  1. aaa....terharu beb,xsangka ade entri utk aku...
    Tq 4 ur support, aku bertuah ade kengkwn yg memahami cm korg.
    Mne bole aku lupekan ko n the geng...geng kamceng tu..haha
    okayh..nnt kte berjimba2 ye...keep in touch bebeh!

    ReplyDelete