CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 23 March 2012

Happy Birthday.....

Hari ni adalah hari ulang tahun en somi yang ke 29....Happy birthday jugak untuk blog aku yang pertama. Macam tak percaya je dalam masa setahun ni dah banyak perkara dan kenangan pahit manis suka duka dikongsi bersama. Semua yang lahirkan ke dalam blog ni adalah semata-mata cerita-ceriti luahan hati aku. Takde kena mengena antara yang hidup ataupun yang telah mati.

Berbalik kepada cerita happy birthday en somi tadi. Tahun ni takde surprise. Sebab aku sebenarnya hampir terlupa dengan birthday dia. Kalo dia tau mau merajuk tu. Aku baru teringat a day before 23rd March. Ooooo Emm Jiii....Kelam kabut nak cari kek. Konon nak order cake edible Liverpool tapi kalo order hari ni tapi nak esok mana ada orang nak amik tempahan. Kalo order 3/4 hari awal layan.... Kalo hari ni order esok nak amik Sorry, Not Availlable!, Sorry, Not Free!, Sorry, Fully Order!......aduyai....apo nak buek? Yang adoooo la nampaknya. Kena jugak la beli cake biasa kat Secret Recipy, Bakers Cottage or maybe Baskin Robbin macam last year. Alamak hilanglah elemen surprise. Aduh macam mana la mak boleh careless ni. 

 

 

Last-last admit jela tak sempat nak surprise cake yang best-best kat en somi sebab  takde orang nak amik order last minute. En somi plak kata, "Tak payah beli kek la ibu, abah bukan makan kek sangat..." Tu kata-kata orang merajuk ke ek? Tapi en somi memang kurang makan kek. (sedapkan hati jela...)

Pastu baru tingat hadiah apa nak beli plak ni. Kalo ikut wishlist en somi macam tak mampu je nak beli. Tapi seingat aku wallet dia sizen sangat dan dia ada ngadu wallet dia dah barai. Sandle dia pun dah haus. Aku ada MMS pic wallet jenama Lee. Tapi dia taknak. Dia kata dia dah order wallet Liverpool online kat LFC. Aku ingat aku je beli online dia pun pandai jugak. Takpelah kalo macam tu nanti aku bawak dia pegi kedai pilih sendiri lah sandle. 
 

 

Tulah akhirnya tahun ni takde elemen surprise sebab kealpaan isteri yang hari-hari dream nak jadi solehah tapi benda yang penting dan mudah terlupa plak. Sorry! but i'll promise that next year akan ada Cake Liverpool tepat jam 12.00, 23rd of March 2013. Semoga en somi panjang umur, sihat dan rezki yang melimpah ruah sampai tak tahu nak buat apa.... hehehe...

No comments:

Post a Comment