CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 16 March 2012

Azura 2012...

Best gak layan cite azura versi baru ni. Terpaku tengok kecantikan dan keayuan Neelofa dalam citer ni. Credite 5 bintang aku bagi. Ayat-ayat dalam cite ni buat aku melt....rrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....Tapi aku tak suka Shahz Jaszle, dia sangat jambu ok tak setanding Jamal Abdillah....

 

Tetiba teringat zaman cintan cintun dulu.... coz en somi memang seorang yang jiwang karat suatu ketika dahulu. Tetapi kini berbeza sikit dek kerana aku telah menjadi hak milik kekalnya maka dia jarang menggunakan ayat yang jiwang-jiwang seperti dulu. Alasannya ala mana boleh cakap selalu nanti  hilang manisnya.... so sabar dan redha jela ek. takpela sayang tak semestinya kena ungkap dengan kata-kata ye tak?...(nak sedapkan hati.....)

Berbalik kepada movie tadi, lakonan Neelofa dalam Azura tak lah kaku sangat, ok la sebagai pendatang baru dan rasanya dia memang deserve untuk bawak watak Azura remake. Sebab dia ada ciri-ciri perempuan melayu yang bukan saja ayu tapi berpendirian dan maruah diri. I like.... Dan aku memang layan dengan ayat-ayat power cite ni. Aku rasa yang paling meninggalkan kesan dalam hati aku ialah bila bapak zack freeze kan account dia....lebih kurang macam ni ayat dia....

"Azura saya tak kisah asalkan awak sentiasa berada di sisi saya"....."Sebagai isteri saya tak boleh berada di sisi awak tapi saya akan sentiasa berada di belakang awak menolak awak ke hadapan"......oh Tuhan....aku cair....

Kalo Azura zaman dulu aku suka ayat Zack. "Azura, Aku tidak pernah termimpi untuk menyintai dirimu tapi suratan takdir telah menemukan kita lalu aku jatuh cinta padamu"..."Akan ku anyam buih-buih di lautan menjadi tali mengikatmu"...hahaha jiwang kan....

Dah 3x aku tengok cite ni dan memang best sangat. Semenjak dua menjak ni aku lebih suka layan cite yang bergenre macam ni daripada cite Hantu Dalam Botol Kicap ke Bujang Terlajak ke. Mungkin faktor umur kot...hehehe...tak...tak..tak...maybe sebab aku dah kawin dan ada anak so aku lebih mendalami citer-citer macam ni sebab dekat dengan hati aku yang sensitif dan empathy....huhuhu...

Kepada yang belum menonton sila-silakan la dan aku rasa citer ni memang best. 

No comments:

Post a Comment