CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 24 December 2011

Welcome back my sis....

Hampir setahun lamanya my sis meninggalkan tanah semenanjung mengikut suami bertugas untuk negara ke Sandakan, Sabah. Walau bagaimanapun, setelah setahun berhijrah ke Sabah mereka telah pulang ke tanah semenanjung dengan menambah seorang lagi family members diorang. Aku yang sibuk-sibuk plan nak tambah anak, dia plak yang mengawan dulu.....

What ever is....aku sangat seronok kerana dengan pertambahan seorang lagi ni menjadikan keseluruhan anak menakan aku dok ada 16 orang... Nak tengok tak gambar dia yang comel diberi nama Ahmad Aidil Zaquan...

Serius Mode....

Bulatnye mata dia....Teruja la....

That pillow yang dikait sendiri oleh atok.....

Kakak yang sangat sayang adik....both of u ucu sayang....

Comell bangat....Tapi saya nak baby gurl...

Semoga Allah memberi rezeki untuk aku menambah anak lagi...Amin....

No comments:

Post a Comment