CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 24 December 2011

Farish is turning on 4.....

Ye....en Fayish telahpun genap berusia 4 tahun....Dan dia masih berseorangan tanpa adik....hehehe....This year en somi telah menetapkan untuk celebrate birthday en fayish kat kampung halamannya di kuala sanglang, kedah. Aku mengikut aje kerana dia yang mengeluarkan budget. So kenapa mesti argue kan? So setuju. Celebrate birthday en fayish bersama-sama tok wan, mak tok, mak lang, pak cik, mak su dan sanak saudara en somi di kampung. Meriah jugak. Tapi aku tak amik gambar pun sebab tak sempat dek kerana sibuk menyediakan juadah kat dapur. Dan gambar kebanyakkannya dalam camera mak lang. 

Walau bagaimanapun, kami decide untuk hantar kek kat sekolah en fayish untuk dia celebrate kat sekolah bersama kawan-kawan. 

Kek angry bird....
Thank you to emiliadanial kerana telah merealisasikan kek yang sangat comel ini.....

Terima kasih kepada sume yang sudi memeriahkan majlis dan yang telah memberi present. Especially to Tok Wan, Mak tok, pak long, mak lang, pak cik dan mak su. 


Dari Pak Long Zizi, Umi & Haikal....

Dari Tok Wan & Mak Tok....

Dari Abah & Ibu....

Dari Pak cik Asyraf....

Dari Mak su Fiqah...

Dari Mak Lang Syikin....Mak Lang bagi 2 hadiah lagi....TQVM...

Selamat hari lahir en fayish yang ke 4. Semoga menjadi anak soleh dan baik. Sentiasa cerdik dan akan sentiasa membanggakan ibu & abah. Ibu akan senantiasa mendoakan yang terbaik untuk anak ibu yang sangat comel ini. ♥ u....

No comments:

Post a Comment