CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 15 May 2011

Luck 2011

Alhamdulillah...yang ditunggu-tunggu tiba jugak. sekejap jugak EPF ni proses duit aku. TQ pada akak yang aku submit form kat pej EPF Kajang. akhirnya kaya jugak aku. seronok rasanya. boleh tuju lagu tak???hahaha lawak klise jambu. seronok layan JAMBU n JOZAN dlm silent comedy semalam.

Rasanya tahun ni adalah my best n lucky year utk aku. Dapat kuarkan duit EPF, dpt nek kete baru kuar kotak, dapat beli periuk Visions yang telah lama diidam-idamkan, dapat g Langkawi (setelah 11 thn x pegi, w/pun dpt nek feri je & tak dapat nek flight), & yang paling best aku telah diberi pengiktirafan utk dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC). baru dapat 15k dapat plak 1k lagi. alhamdulillah.

Betul la kata orang tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak sape yang tau.. alhamdulillah. sesungguhnya aku bersyukur. dan dek kerana besyukur itu, aku baru je sign up on-line kat pusat zakat. kalo diikutkan nisbahnya aku kena berzakat dalam RM375.00. semoga dpt keberkatan dunia akhirat kan.


Duit kuar EPF pun sebenarnya tak dan nak buat pe² lagi. baru guna beli nset. nset murah je. ingat nak bei E72 macam cik Meera, tapi mahal lagi. beli E5 jela. janji ada E kan?? hikhikhik. 


konon nak melabur pun tak sempat lagi dek kerana busy giler pas balik dari kampung en somi 2 mgu lepas. balik je dari kampung bz kursus kat INTAN, pastu bz baca buku plak. amik exam KPSL gred N27. nak jadi EO la konon. tengok la mggu ni aku akan sign up CIMB Wealth ye cik Meera. balik dari kampung ingat nak balik selayang mggu ni. en somi de hal plak. rindunye aku kat my mom. Puan Latipah. mggu lepas sempat wish je mother's day. hadiah da beli da tapi tak sempat nak bagi. mggu depan anakanda balik ye bonda. rasanya hampir satu purnama anakanda tak balik. en fayish pun wish happy mother's day kat aku. tengok apa dia bagi kat aku. cute kan?? syahdunye. tq sayang.

Cute kan??
cite pasal mother's day ni kena create post lain. tapi takpela sekali jalan. kalo nak ikutkan banyak nak cite ni tapi nanti-nanti la ek. ok itu saje utk post aku yang luck di tahun 2011 ok. semoga ni akan menjadi permulaan yang baik utk aku sampai hujung tahun ni dan sampai bebila. amin. 

No comments:

Post a Comment