CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 March 2013

Asyraf's Solemnization & Reception Day..

Assalamualaikum..

Wowww tajuk... omputih sangat... mentang-mentang la semester ni amik subject English Proficiency... nak jugak ada unsur-unsur omputih.

Hari ini nak share sikit my inlaw punya wedding last month. Hazwan Asyraf. Actually, dia ni dah melangkah bendul kakak dia. Anak lelaki mak mertua aku ni cepat laku rupanya. So, sempena majlis dia ni kitorang laki bini kenalah amik cuti panjang. Balik awal dari pengantin. Almaklumlah aku ni ala-ala menantu yang diberi tanggungjawab mengendalikan hal ehwal kecantikan, kekemasan dan gubahan (sambil meletakkan tangan dibahu sambil mencebik).... so, since 2 hari sebelum wedding aku dah mula menyibukkan diri. Penatnya Tuhan je yang tau. Sampai demam-demam aku.  Apa-apa pun tak nak cerita panjang marilah saksikan sendiri hasil shoot en somi aku pada majlis kenduri tu. Jom layan!!!



Debaran dah mula terasa....

Ha nanti dah kawin jangan lupa bagi nafkah!...hihi...


Aku terima nikahnya.......


Alhamdulillah....bermulanya sebuah tanggungjawab...

Akhirnya pegangan yang halal...

Saksikanlah wahai dunia....hihi...


Their siblings n MIL..

Like!!!

Nice pelamin....

Pengantin baru &  lama.....

Sebahagian dari hantaran yang berjaya aku gubah...


Nice....


Selamat Pengantin Baru Asyraf & Amrina....


In Zamrud theme...
Our Biggggg Family....

Like again!

Sis In Law....Pas ni both of u plak....

Adik beradik lelaki....

We in Pink!!! Sweet nya En Hasrul Azmal in pink... hihi...

Hazrul Azizi's Family...

Pengantin perempuan orang sini....

Sempat lagi shoot kat Gua Sami, Perlis


Bad Mood! Tak nak pandang camera....

Nice picture... macam tengah bergaduh plak... credite en somi...

On Samsung...


From Bride to Groom....


 Ok that's all.


XOXO,
Nur Larra...

No comments:

Post a Comment