CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 18 February 2013

Mendaftar sebagai student....

Assalamualaikum....aloha....

Last week adalah registration day aku as student di UiTM.  Nervous. Macam mana agaknya nanti life aku bergelar student.  Pagi-pagi dah gerak dari rumah ke Dewan Seri Budiman, UiTM untuk mendaftar. En somi terpaksa bwk en farish ke ofisnya instead of aku pergi mendaftar. En farish pelik nape plak aku bersiap-siap macam nak pegi ofis. I told him that hari dia cuti aku pulak akan pergi sekolah. huhu.  

Masa register agak ramai jugak yang mendaftar. Tercari-cari jugak kelibat pra-student yang amik course yang sama.  Tapi tanya-tanya course finance, sains pentadbiran. But at last jumpa jugak masa kat kaunter bertemu dan beramas mesra mendengar taklimat KPP/Koordinator program Office Management.  Tapi semua muda-muda belia. Alamak takde ke yang sebaya ni. Nampak sangat dah tua kertu baru nak study.  Entah kepala ni masih boleh menghafal ke tak macam dulu.  Hopefully everything gonna be ok. 

So sekarang ni aku dah mula menjinak-jinakkan diri ke library.  Nasib baik dekat dengan rumah aku ni ada library, so senang la aku nak mencari bahan rujukan nanti. Tapi kemudahan buku kat library ni agak limited. Buku tak banyak sangat, ruang belajar pun sempit. 

So, kat rumah aku dah mula mengubahsuai perabot. Meja belajar yang kat bilik belakang aku dah ubah ke master bedroom supaya mudah aku nak bangun malam study. Semangat tengah membuak-buak kot. Hopefully 1st sem ni aku tak alpa dan leka.  Korang doa-doakan la aku ye.  Dapat menghabiskan semua sem perfect dengan jayanya. hihi. Ok update later.


xoxo,
Nur Larra


No comments:

Post a Comment