CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 8 June 2012

Pregnant

Rasanya sekarang ni bukan musim mengawan....tapi ramai plak kawan-kawan kat office yang preggi...lepas sorang...sorang...berpas-pas baton plak....bestnya dengar orang peknen....awok ni bile la lagi....haish....jeles plak rasanya...ada yang senang tiap-tiap tahun peknen, sampai disekat-sekat taknak bagi peknen tiap-tiap tahun...malu gamoknye dengan misi lepas aku, aku...lepas aku, aku...macam dah takde orang lain ye dok... alahai misi ada suami takpela....nak buat macam mana...rezki....Yang awok ni plak takde rezki lagi nak menamboh....apa nak buat usaha la lagi...usaha tangga kejayaan ye dok....chaiyok-chaiyok!!


1 comment:

  1. Aku pn tingin gak nk peknen....ntah apa rse nye ye.... :-):-P

    ReplyDelete