CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 9 January 2012

Tersepit...

Beginilah situasi aku bila my sis dah kembali semula ke Sandakan.  Mak akan menangis, meraung suruh aku balik temankan dia kat Selayang. Situasi menjadi tersepit apabila aku terpaksa memikirkan keadaan bilamana pada masa yang sama puan mertua pulak baru sampai dari kampung. Perasaan serba salah menyerang aku dan en somi. Taknak dikatakan bila mertua datang aku plak balik Selayang. Macam tak suka mertua datang. Tetapi pada masa yang sama aku terpaksa menemani mak. Mungkin di waktu ni dia sangat memerlukan aku. Sangat tak suka berdepan dengan situasi ni. Amat sukar untuk menjaga hati semua orang dalam satu masa. Oh Tuhan maha hebat ujian-Mu ni. Sesungguhnya hanya Kau yang tahu apa yang terdetik dalam hati hambaMu ini. 

No comments:

Post a Comment