CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 15 January 2012

En Fayish yang lawak.....

Situasi 1 : Ibu sakit perut dan sedang uhuh dalam toilet....

En Fayish : Ibu, buat apa? Mandi ke? (sambil mengetuk-ngetuk pintu toilet....)
Ibu : Ibu sakit perut la sayang....Nape?
En Fayish : Ibu, saya nak susu....(mengetuk-ngetuk lagi tanpa henti.....)
Ibu : (.....isk kacau daun la....nak berak pun susah...time ni la dia nak susu...).....jap ye sayang....fayish pegi la tengok tv dulu nanti ibu buat....

2 minit kemudian....

En Fayish : Cepatlah ibu saya haus ni....(dah mula merengek nak cepat....)
Ibu : Sabarlah sayang....
En Fayish : Ibu berak batu ke?
Ibu : ???? (pandai plak dia berak batu....) yela sayang....(iakan je....)
En Fayish : Ala tak payah la berak batu...berak taik jela.....
Ibu : x#*!@$^y....

Situasi 2 : Ibu sedang tengok movie yang sedang hangat di Astro First iaitu Ombak Rindu....

En Fayish : Ibu saya lapar la...nak nasi dengan telur....
Ibu : (sedang asyik dan kusyuk melayan Haris & Izzah dalam babak atas katil....so tak perasan anak panggil....)
En Fayish : Ibu saya lapar lah....Ibu ni tak dengar ke saya cakap....
Ibu : (memang dasat giler penangan Haris & Izzah ni....sampai anak cakap pun tak dengar dah...kalau la solat pun boleh sekusyuk ni kan ke bagus....)
En Fayish : FADILAH SAYA LAPARLAH!!!!
Ibu : x#*!@$^y....

Situasi 3 : Dalam kereta....

En Fayish : (Menepuk-nepuk perut si ibu yang semakin membuncit kerana lemak...) Ibu janganlah makan banyak-banyak....
Ibu : Kenapa?
En Fayish : Perut ibu nanti gemuk macam ummi haikal....(membandingkan ummi haikal, kak yu biras aku yang sedang pregnant....)
Ibu : x#*!@$^y....

No comments:

Post a Comment