CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 March 2011

WVC 1305

Kau hadir dalam hidupku setelah lima tahun aku bersamanya...
Kau hadir memberi cahaya menyinari hidupku...
Alangkah bertuahnya aku dapat memilikimu...Biarpun agak terlewat...
Terima kasih ku ucapkan padanya kerana sepanjang lima tahun aku bersamanya 
dia tetap setia padaku....
Biarpun cintaku telah beralih arah...
Maafkan aku kerana terpaksa membuat pilihan...
Aku keliru....aku tidak pasti dengan perasaanku...
Aku terpaksa dan dilemma...
Aku harus memilih antara kau dan dia....Maafkan aku...
Maafkan aku  WFS 1606...
Walaupun WVC 1305 hadir dalam hidupku, sayangkan padamu tetap seperti dulu....


Hehehehe...Suspen je kan....


Akhirnya, citer² aku nak pakai kete baru kuar dari kotak termakbul jugak...
TQ Allah kerana memberi aku peluang ini....keputusan utk pakai kete adalah setelah memohon petunjuk dari-Mu..semoga Kau murahkanlah rezki dan bukakan la jalan utk kami membeli rumah pulak. Insya Allah.


Satria WFS 1606


Myvi WVC 1305 

No comments:

Post a Comment